hihi, får se om jeg "tør", ved neste salg... ;)
hihi, får se om jeg "tør", ved neste salg... ;)
vi må jo sørge for at kunden kommer tilbake og jeg vet med meg selv at litt ekstraservice er ofte det som gjør at jeg kommer igjen...
Jeg kontakter alltid kunden pr. mail og takker for salget og forteller når varen sendes samt opplyser om angrefristen. I pakken legger jeg kun ved et visittkort. Vil det si at dette ikke gjør at dere ville handlet igjen?
Absolutt ikke, Kim - så lenge jeg får varen jeg bestiller innen rimelig tid så er jeg strålende fornøyd. :)
En form for takk er å foretrekke, men det har jo du orden på allerede!
Selv sender jeg takkemail med info slik som deg, også sendes pakken pent innpakket med visittkort og et lite håndskrevet takk. Det hender jeg sender med et matchende anheng eller ørepynt hvis det passer seg sånn - men det er mest hvis jeg har en odde smykkesten til overs av de jeg lager ørepynt av og så lager jeg heller et kjapt anheng enn å la den ligge ensom og forlatt og samle støv.
Hvis man sender med gaver og de ikke faller i smak så kan jo kunden sitte og kjenne på at de har betalt for noe ekstra som de fint kunne klart seg foruten, og det er jo ikke bra det heller. Jeg tror folk har forskjellige preferanser på dette området som så mange andre, men de fleste blir nok blide og fornøyde så lenge de får akkurat det de har betalt for. :)
Ja det er nettopp det. I "vanlige" butikker, dere vet slike som går med overskudd og slikt, tihi, så er alle slike ekstrating bakt inn i prisen. At man får hver 5. kaffe gratis, er feks ordnet ved at de 4 andre koster 25% mer enn de hadde trengt.
Ingenting her i verden er gratis. Men vi vet jo at du får drøssevis av gratis/billige arbeidstimer og kjærlighet bak ethvert produkt kjøpt på epla, men kanksje ikke alle kunder vet det.
Jeg syns man bare skal gjøre det man selv ville satt pris på. Kjærelighet er hyggelig, hilsen er hyggelig, men personlig syns jeg feks plastringer er "søppel" og trenger ikke at det blir fraktet halve jorda rundt til meg (etsykjøp).
neida Kim, du er helt innafor for min del :) oppmerksomhet er også kundeservice - som iallefall jeg setter pris på.
Ekstra stash er morsomt av og til men det er totalopplevelsen av handelen jeg er opptatt av :)
Kim, synes du gjør det på en helt ok måte, hadde ikke blitt skremt fra å handle hos deg igjen ;)
Takk - det var godt å høre.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.