Iben Katrine, synes det er flott med kjærlighet på pinne. En kan jo lett bli for paranoid også, at ting blir rart enten man gjør sånn eller sånn. En flott tanke å sende med litt "kjærlighet" også kan de som vil mistolke det.
Iben Katrine, synes det er flott med kjærlighet på pinne. En kan jo lett bli for paranoid også, at ting blir rart enten man gjør sånn eller sånn. En flott tanke å sende med litt "kjærlighet" også kan de som vil mistolke det.
Jeg legger ved visittkort og ett av de doble kortene mine. Håndskrevet hilsen sender jeg sjeldent med,men sender istedet en mail hvor jeg takker for handelen samt informerer om at bestillingen er på vei. Har enda ikke opplevd å få med noe ekstra når jeg handler på Epla og forventer det heller ikke,men hadde nok satt mest pris på noe som er representativt for butikken jeg handler i og ikke bare "tilfeldig". Blomsternål som passer til sjalene dine var genialt Aggais Verden :)!
Tar dere vare på lappene med håndskrevne hilsener eller blir de kastet?
Kort eller noe som 'hører til' det som er solgt er hyggelig å få synes jeg. Og en liten hilsen :)
Jeg skriver en liten takkehilsen på baksiden av visittkortet og har pleid å legge ved et lite perlet monster med logoen min på baksiden. Pluss angrerettskjema, seff. ;)
Jeg sender av og til med noe ekstra til de som handler fast hos meg. Men jeg lager jo ikke ting, så det er ikke bare bare å sende med noe ekstra vintage ;)
Det er ikke noe av det jeg lager som jeg kan slenge med som en ekstra liten gave, så da måtte det blitt noe helt urelatert, og det syns jeg blir litt rart. Sender alltid med vistittkort.
Har ikke opplevd å få noe særlig ekstra før jeg heller, bortsett fra nå nettopp hvor jeg bestilte steiner til å sette i smykkene mine, og fikk et "Trust Jesus"-sukkertøy... De bomma litt med den :P
Haha, Miriel - jeg fikk sendt med kristen dommedagspropaganda en gang jeg kjøpte smykkestener på Etsy. Jeg er visstnok et særdeles syndig menneske, og verden skulle ha gått under i fjor! ;)
Ellers kan det være hyggelig å få med små gaver, men jeg synes ikke det bør ikke være noe dyrt eller fullstendig urelatert.
Takk Adorable! Men etter å ha fulgt med i denne tråden trur jeg at jeg dropper å sende med flere kjærligheter...
Hahaha, ja det kan kanskje virke mot sin hensikt noen ganger?
Hvis man finner noe som bygger opp under sitt eget konsept (sånn som som den heklenåla til heklesjalet) så er det kjempefint. Ellers, feks miljøvennlig/gjenbrukt innpakking til gjenbrukskunst, og noe som skiller det ut fra det å handle på feks elkjøps nettbutikk trekker jo opp inntrykket :o)
Mye bedre å få en pakke med en kjærlighet på pinne enn bare en boblekonvolutt med produktet og ikke et knyst fra selger. (yess, det har skjedd meg et par ganger, frister ikke å komme tilbake for flere kjøp ;-))
Det er akkurat der jeg vil, Ingrid, ikke et knyst, bare en plastpose med varen oppi.... Synes du skal fortsette med kjærligheter, verden trenger mer av det, Iben Kathrine. ;)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.