Selvfølgelig, Kim, det er det viktigste. Men en liten lapp i det minste har jeg savnet noen ganger.
Selvfølgelig, Kim, det er det viktigste. Men en liten lapp i det minste har jeg savnet noen ganger.
Jeg har tenkt litt på det selv og må si at jeg ikke synes det er naturlig å skulle få en gave om jeg bestiller et håndlaget/mote/samle produkt. Da synes jeg at en fin innpakning, som kanskje en liten fin pose eller eske som man etterpå kan oppbevare kjøpet sitt i, virker mer naturlig.
Jeg har selv opplevd å få små ekstra utstyrsdeler når jeg bestiller materiell, men her er det også mye enklere å legge med noe ekstra ettersom hver gave ikke behøve å koste så mye penger eller tid.
Det er jo koselig med overraskelser, men jeg ser ikke poenget med å legge ved noe tilfeldig som ikke har noe med det man selger i butikken. Er jo selvfølgelig fint å bli satt pris på som kunde, og lage god reklame eller godt forhold til kundene sine! Men om jeg hadde fått en tepose om jeg bestilte en håndlaget såpe.... Jeg vet ikke helt... Litt rart kanskje?
Jeg har fått handlenett en gang, og koseklut en annen gang, når jeg handlet på en ordinær nettbutikk. Varene hadde ikke mye med det jeg kjøpte å gjøre. Ble kjempeglad jeg!
Når jeg har handlet på Epla har jeg av og til fått med en ekstrating, men det er sjelden at det kommer i bruk for det har rett og slett ikke vært noe som var helt "meg".
Så når jeg vil gi faste kunder eller noen som har kjøpt mye en ekstrating bruker jeg å sende en e-post der jeg skriver at de kan sende link til noe ekstra de har lyst på så legger jeg det ved som takk. Tilbyr "knappeprodukter", som øredobber, magneter eller hårpynt.
Jeg vil ikke anbefale og legge ved teposer og andre ting som lukter. Jeg fikk en gang med en lavendelpose og det førte til at jeg måtte vaske produktet siden jeg ikke tåler lavendellukten.
Men kort er en bra idè, det er bestandig kjekt å ha fine kort liggende. Hm, kanskje det er noe å satse på i framtiden? :)
Aggais Verden (Camilla Agathe Lande Jensen): Så hyggelig å høre.
Mange selgere på Etsy sender små poser med viskelær, plastikkringer og annet "dall", men jeg syns det vikigste er en håndskrevet hilsen, visittkort og angrerettskjema :o)
Bra svart, Ingrid. Skal tenke over hva jeg sender med.
I tillegg til visittkort, angrerettskjema og et "hei" har jeg i det siste lagt ved en kjærlighet på pinne, men jeg har fått signaler fra venner om at dette kan virke litt rart... Jeg har aldri fått noen form for tilbakemelding på det av kjøperne mine, men jeg hadde blitt glad selv, om jeg hadde fått noe slikt. Blir glad for en liten personlig hilsen også jeg, men synes ikke man kan forvente å få annet enn det man har kjøpt.
Jeg gjør det samme som Ingrid, litt personlig men ikke for mye. Har man kjøpt reklame produkter som kulepenner og nøkkelringer kan man jo legge ved det. Godis ville ikke jeg lagt ved, kunden kan jo være diabetiker....
Jeg har diabetes selv, og det er ingen krise hvis jeg tar meg et sukkertøy... Kan jo evt gi det videre hvis det absolutt ikke faller i smak...
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.