Legger dere ved en overraskelse når dere gjør et salg og sender pakke til en kunde? Jeg synes det er så koselig å få noe, og prøver å sende med noe selv når jeg skal sende.
Legger dere ved en overraskelse når dere gjør et salg og sender pakke til en kunde? Jeg synes det er så koselig å få noe, og prøver å sende med noe selv når jeg skal sende.
Ja, jeg gjør det. Jeg har hatt solgt tre sjal så langt, og da har jeg lagt vet en liten heklet blomsternål. Syns det passer til sjalene:)
Kommer an på størrelsen på kjøpet. Ved bestillinger opp mot tusenlappen kan jeg legge med ei kartonglommebok, men til vanlig er det en liten hilsen med takk for kjøpet.
... også hender det at faste kunder får noe da :o) Søker som oftest i mailen om de har bestilt noe tidligere.
Ok, men jeg tenker ikke nødvendigvis på en gave, men en liten morsom ting som en tepose eller en hilsen, eller noe gøy. Kjempebra med brosje til sjal, det er jo kjempestilig!
Ja, jeg legger ved kort/miniprint el.l. Når jeg har handlet på Etsy, eller små nettbutikker får jeg av og til med en liten gave.
Eg legg ved postkort med eigne foto til alle. Har ein policy at dei som handlar for meir enn 300 kr. får ei gåve. Det kan være eit lommespeil, ein smykkepose e.l. Eg tykjer det er hyggeleg å leggje ved ein liten ting for å vise at eg set pris på handelen.
..og de kortene til Miss Poe er vakre, bestilte et smykkeur fra butikken hennes som min lillesøster hadde siklet på en stund i bursdagsgave, og vips! så hadde jeg et passende kort til gaven også:)
Ved å ikke ha for store gaver, kan man også legge ved ting til de som handler for litt mindre. Da kommer kunder tilbake og tilsammen handler de for mye til slutt.
Jeg legger vanligvis ikke med gaver og kundene kommer tilbake allikevel. Tror det viktigste for å få kundene tilbake er at produktet de får er i samsvar med bilde og beskrivelse og at de er fornøyd med utførelsen av produktet de mottar.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.