Det er nesten flaut å si det, men jeg har ikke hatt ett eneste salg siden desember. Kan dere titte for å se om det er noe galt med butikken min
Det er nesten flaut å si det, men jeg har ikke hatt ett eneste salg siden desember. Kan dere titte for å se om det er noe galt med butikken min
Jeg kan i allefall si at det ikke er noe i veien med produktene dine. Kysene er helt skjønne og lua jeg nettopp fikk var kjempefin. Nydelig arbeid og perfekt passform. Anbefales.
Det er kanskje ikke tiden da det går så mye strikkeplagg Mette. En annen ting er at jeg ville satset på flere litt nøytrale farger f.eks de som var i lua mi.
Flotte produkter & fine bilder,ingenting "galt" med butikken din :)! Hals,pulsvanter og luer er kanskje varer som er letter å selge på høsten og vinteren... ?
Nydelige produkter, og fine priser =) Tror det er, som de andre sier, noe med sesongen. Vi er jo også midt mellom vår og sommer så det kan kanskje også ha litt å si!?!
Det var godt å høre, har jo tenkt at det ikke er helt sesong, men jeg solgte ikke noe på vinteren heller. Pulsvanter og hals er jo greit når det ennå er litt kjølig tenkte jeg.
Kim: jeg tenkte helt ærlig at en grunn var at jeg ikke hadde friske nok farver....da er det godt med konstruktiv tilbakemelding :))Godt tips
Tror ikke ullsalg går så bra midt på vinteren heller, at folk er flinkere til å kjøpe i forkant av sesongene. Mange går liksom å håper på at vinteren begynner å ta en ende i januar. Det er bare å produsere i vei i sommer og satse friskt til høsten!
Apropos friske farger så er det inn med både pasteller & mer fargefriske varianter,du kan jo ha et godt utvalg i begge deler. Selv er jeg nok mer fargeglad enn chabby chic,the more the merrier ;)
Ta en titt på siden til Pantone, så får du en pekepinn på hva som er fargetrenden både for vår/sommer & høst/vinter http://www.pantone.com/pages/fcr.aspx?pg=20910&ca=4
Flotte produkter og bra priser syns jeg så det er ingenting galt med butikken din :)
Enig med Adorable, jeg kjøper slike produkter før vinteren kommer. Noe fint no før sesongen kommer, så jeg kan pynte meg når kaldværet kommer :) En ting jeg setter pris på som kunde, er at størrelsen står i tittelen. Med så mye som er på Epla nå, så tror jeg det er veldig lett å forsvinne i mengden uansett om man har flotte produkter. Så igjen, enig med Adorable; det er bare å produsere i vei i sommer så har du mye nytt å legge ut for salg når høsten kommer :)
Forresten, når du har to butikker på Epla kan det være en fordel å skrive i beskrivelsen at du samsender selvfølgelig kjøp fra begge butikker for lavere porto, og kanskje skrive inn adressen til den andre butikken så kan kunder klippe og lime inn adressen for lettere å komme til den andre butikken.
Det ønsker jeg meg av Epla; muligheten for å legge inn direktelink i butikkbeskrivelsen, f.eks hvis man har to butikker. Eller er dette mulig i dag..?
Ja, skriv størrelsene i tittelen og kanskje også hva det er strikket/heklet av. En bomullsjakke er vel lettere å selge nå på sommerhalvåret enn ull, kan jeg tenke meg. Lykke til! :)
Forresten tror jeg kanskje også det å skrive litt mer utfyllende om produktene kan være greit. Størrelse 6-12 mnd kan jo være litt varierende, så kanskje du også kan ta med noen mål slik at man kan se for seg om den er lang i ryggen eller i ermene, eller om hodeomkretsen på luene passer etc.? :)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.