Jeg har ganske mye materiell å selge.. Anbefaler dere meg å lage en egen butikk for det, eller selge i min "opprinnelige butikk"? Hva gjør dere? :)
Jeg har ganske mye materiell å selge.. Anbefaler dere meg å lage en egen butikk for det, eller selge i min "opprinnelige butikk"? Hva gjør dere? :)
Jeg har hatt begge deler i butikken tidligere og hadde stoffene nederst så man så de håndlagde produktene først.
Men nå planlegger jeg å ha to butikker, en til håndlagde produkter og en til alt det andre jeg vil selge. Men jeg har EplaPro så det kommer ikke så mye ekstra arbeid med å ha to butikker. Hvis man har vanlig Eplakonto har jeg forstått det slik at man må logge seg inn på de to butikkene hver for seg og ha forskjellige e-post adresser tilknyttet de.
Jeg kommer også til å legge ut noe materiell, men det er ikke så mye, så jeg tar det i samme butikk. Jeg synes det er greit å ta det i opprinnelig butikk.
Jeg valgte helt bevisst å ha to, syns det virket mer seriøst.
Og slo meg sammen med en annen dame slik at det ble variert utvalg, og vi er periodejobbere der..... http://kreativtsnop.epla.no
Så smart. Ser at jeg får legge ut i butikken min intill videre, ellers må jeg betale 199,- pr mnd og så mye salg har jeg ikke ennå at det lønner seg..
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.