Jeg finner listen der butikknavn er sortert etter forbokstav, men det er ikke alfabetisk ordnet. Går det på noen måte an å søke etter butikknavn noe sted?
Jeg finner listen der butikknavn er sortert etter forbokstav, men det er ikke alfabetisk ordnet. Går det på noen måte an å søke etter butikknavn noe sted?
Ja, du velger bare kategorien "butikker" i søkefeltet under menypunktene på hovedsiden.
Ah! Der lærte jeg noe nytt også:o)
Tusen takk, men hvis jeg bare vet navnet på personen som har butikken, da er det ikke søkbart?
Jo, velg butikknavn, og skriv inn navnet på personen og søk, så dukker det opp.
Aha! Der klarte jeg å søke på navn også. Kan jeg få spørre om en ting til: når en liste blir forsideliste, hvordan kan jeg få opp hele lista, og finnes det en liste over de siste forsidelistene ( er det ikke standard med 20 ting, også dukker det bare opp 16)? De siste lagde listene kan jeg bla i, men ikke de som er valgt ut. Får man beskjed / epost hvis din liste blir valgt ut?
Det er 16 produkter i en forsideliste men man lager den med 20 i tilfelle noe blir solgt. Når en liste er brukt så forsvinner den fra dine lister (i din butikk) så jeg går ut ifra at du ikke kan søke den opp etterpå. Du får heller ikke beskjed om at din liste blir brukt den bare popper opp en dag om du er heldig.
Javel, så da går det ikke an å se hele lista med alle 20 tingene når den først er trukket ut. Spennende med utplukking da! Takker for hjelpen!
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.