Er det noen av dere Eplaselgere som pleier å stå i gamlebyen på lørdager? Har forstått det som det er et ganske stort miljø der, og "alle" snakker om hvor koselig det er å dra dit og myse på lørdagene.
Er det noen av dere Eplaselgere som pleier å stå i gamlebyen på lørdager? Har forstått det som det er et ganske stort miljø der, og "alle" snakker om hvor koselig det er å dra dit og myse på lørdagene.
Det lurer jeg også på! Har vært der som turist selv og kost meg, men lurer på om det er bra salg, osv.
Jeg har stått der! To ganger. Ja, det er veldig koselig, og det er masse folk, liv og røre. Hvis været er av typen knall, er det uansett en kjempefin dag, og absolutt noe jeg har lyst til å gjøre flere ganger.
Ulempen er at en må stille seg i kø i otta for å få tildelt plass (det er spesielt festlig når det regner...), og at salget er litt så som så. Den ene gangen solgte jeg brukbart, den andre gangen ganske lite. Det er veeeldig mye loppis, brukt, rått & røti der, men det er også folk som kommer med fine, unike og håndlagde ting :)
Aiai. Men det er visst billig å stå der... Hvis vi går sammen flere, trenger det jo ikke å bli så kjedelig heller ;-) Noen som er interessert i å bli med, helst litt sånn på kort varsel og helt etter værmelding?
Det er koselig i gamlebyen. Jeg er med i Fredrikstad Husflidslag, de har egne lokaler rett til høyre for kirken (hvis du står med nesa mot inngangsdøra). Vi skal ha lørdagsbutikk i sommer med salg av egenproduksjon, svele og kaffe. Som medlem har en mulighet til å selge der. Stikk innom og hils på oss om dere er på de trakter!Første åpningsdag er pinseaften.
Mirjam: Høres ut som noe jeg kunne finne på å være med på... men etter Drøbak-markedet vårt da.
Ps: Nå er den svarte silketråden kommet og jeg er igang med armbånd til deg!
Juhuuu!!! Til Line, og til begge deler :-)
Jeg var der i forfjor sommer 4 lørdager fra St.Hans og det var fantastisk, jeg hadde ikke fast plass og da må man stå i kø om morgenen fra 8 tiden frem til 8.30 for å får en plass, jeg kjenner veldig mange der som har fastplass, men det ordentlige salget, da turistene kommer det er fra St Hans og utover.
Aud
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.