Nysgjerrigheten lenge leve. Er det noen andre enn meg som skal dit? I så fall, hadde det kanskje vært hyggelig å samles på ett sted?
Nysgjerrigheten lenge leve. Er det noen andre enn meg som skal dit? I så fall, hadde det kanskje vært hyggelig å samles på ett sted?
Nei vet du, det er alt for dyrt å stå der, jeg bor også i Halden, men da reiser jeg heller til Gamlebyen for 150,- for en lørdag med 3 meter bord.
Hilsen Aud
Aha! Ja det forstår jeg jo :-) Du trenger nok litt plass til tingene dine også, mens jeg bare har bittesmå greier å vise fram. Interessant forresten, jeg må nok en tur til gamlebyen jeg også!
Ja men da skal du selge mye når du skal betale kr 1000,- kr for å stå der. eller kr 500,- det er for dyrt.
Jeg har reist til gamlebyen i forfjor i sammen med en dame jeg kjenner i Halden, vi delte plass for hun lager nydelige kort og hadde bare behov for et av de små bordene mine, hyggelig å være 2 stykker, i år blir det nok bare meg om jeg reiser dit.
Vi synes som sagt at den trebåt festivalen er for dyr.
Aud
Du lager nydelige smykker Mirjam
Aud
Ok, på'n igjen! Er det noen andre enn meg som skal hit? Mat- og trebåtfestivalen har byttet navn til Mat- og havnefestivalen, den drives av nye folk (noen av de samme som har jobbet med Allsang på Grensen), og de satser hardt på å bli kvitt alle boder med "junk". I år er det fra 28.-30. juni, om to uker - og prisen inkluderer alle dagene (fra fredag ettermiddag til søndag litt utpå dagen).
http://www.matogtrebat.no/
Hva koster det å stå der da Mirjam? jeg kan ikke lese noe sted om det, eller må man skrive til de? Aud
Jeg vet ikke, tror ikke de vet det helt selv en gang - men de sier det blir omtrent som i fjor... dyrt mao. Mener å huske at de tok en pris pr. meter faktisk, så kanskje flere kan gå sammen...? Men du trenger vel litt plass til tingene dine tenker jeg.
Ja plass må man ha, har aldri vært med på noe i Halden, jeg får se, nu har jeg ligget nesten hele dagene siden om onsdag, så det er bare dumt å melde seg på om man må betale masse penger, jeg skal på MR den 26.6, men jeg har meldt meg på frimarkedet på Torget 3 lørdager, det er gratis. Hadde vært kjempehyggelig å vært med på flere ting. Har aldri hatt problem med ryggen, men alderern trenger seg på.
Ja nu ser jeg at jeg svarte for et år siden i samme tråden. og prisen står der.nu tror jeg virkelig at jeg begynner å bli gammel som ikke husket det eller så det, tror jeg får legge meg jeg hihiih
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.