Hvorfor får jeg ikke faktura når jeg har relanseringer m. m. jeg burde betalt for? Ikke kommer det i posten, ikke med mail og ei ligger det noen faktura her under "planer og faktura" på siden min.
Er det flere som savner fakturaen sin?
Hvorfor får jeg ikke faktura når jeg har relanseringer m. m. jeg burde betalt for? Ikke kommer det i posten, ikke med mail og ei ligger det noen faktura her under "planer og faktura" på siden min.
Er det flere som savner fakturaen sin?
Jepp.
Første fakturaen kom på mail for en stund siden. Denne hadde ikke kvittering som var gyldig i regnskap, derfor skulle det visst jobbes med å ordne opp i det. (Stod noe om det i en annen tråd.) Vet ikke om det har noe å gjøre med at det ikke har kommet flere fakturaer, og ikke husker jeg når det skal/skulle komme ny heller... Telleverket inne på min side tikker og går, i alle fall, for hver lansering og hvert salg, så det ser ut til å være helt i rute :)
Fakturaene bruker å komme ca den 7. i måneden etter. Har kommet på mail helt frem til forrige, som lå med link her inne under planer og faktura.
Ønskeliste: Betale fakturaen med PayPal, og få kvittering til regnskapet ;-)
Kan jeg betale som før på nettbank? Kontonummeret til epla er ikke å finne noe sted.
Tror du må bruke visakort nu. EVt send dem en mail og spør. Jeg skulle gjerne bruke PayPal jeg :o)
Jeg ønsker meg også paypal :)
För mig som är svensk finns inget annat alternativ än att betala via paypal; payment@epla.no Fungerar bra tycker jag!
ååå, så dere kan betale med PayPal på svenske epla? Merkelig at ikke vi får det syns jeg.
Ja, Paypal som betalingsalternativ hadde vært supert :)!
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.