Jeg har sett på flere blogger (blogspot) at man har linker oppe. "om meg" - "Hagen min - Smykker" .. osv. Slike kunne jeg og tenkt meg, men jeg finner ikke ut hvordan man gjør det? Må man lage dem selv i html... eller er ligger de ferdige et sted?
Jeg har sett på flere blogger (blogspot) at man har linker oppe. "om meg" - "Hagen min - Smykker" .. osv. Slike kunne jeg og tenkt meg, men jeg finner ikke ut hvordan man gjør det? Må man lage dem selv i html... eller er ligger de ferdige et sted?
Hei. Du kan gå inn på " utforming", og der finner du "legg til gadget". Der har du mange muligheter til å legge til ulike elementer, slik som tekst, bilde, "om meg" osv. Håper du finner ut av det... Hvis ikke, bare spør igjen. :)
Om du går på utforming og trykker rediger på kolonnen som heter "sider" får du opp "konfigurer sidelister"-her kan du legge inn faner/linker til nye sider.
Video som viser hvordan: http://support.google.com/blogger/bin/answer.py?hl=no&answer=165955
Tusen takk begge to! Nå skal jeg inn og se :o)
Ja, så supert - der fikk jeg linker oppe! Takk for hjelpen :O))
Hei! Jeg prøver meg på å konfigurere sidelister for å få opp menylister øverst. Det får jeg nesten til, men det kommer opp reiser to ganger. Kunne noen gi en fyldestgjørende beskrivelse av hva jeg kan gjøre for kun å få en av hver meny. Dessuten lurer jeg på om jeg kan få undermenyer. Feks til reiser: Norge, Frankrike osv. Noen som vet og kan hjelpe meg :) Hilsen Mette i reisebloggen urbantoglandlig.no
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.