Takk for tips. Det skal jeg gjøre neste gang. Frustrasjonen har lagt seg og takk for klem Laila. Nå er det bare å få få til den facebook-greia.
Takk for tips. Det skal jeg gjøre neste gang. Frustrasjonen har lagt seg og takk for klem Laila. Nå er det bare å få få til den facebook-greia.
Skjønner vi er mange "i samme båt". Som deg, Kim, så har jeg strevd med å lage lister, og hadde endelig fått det til. Skulle kikke etter det jeg hadde laget, men hvor i all verden var det blitt av lista??? Langt bak!!!
Takk for gode tips fra dere andre.
Har mistet mye av gnisten til å lage lister selv når det er de samme som får listen sin på førstesiden gang etter gang etter gang.
Jeg lager lister av og til, bruker minst mulig tid på den så ikke det Kim opplevde skjer.
Jeg gjør det mest for å promotere meg selv, og en real samling andre innimellom.
Jeg ser gjennom lister daglig, men har sluttet helt å se på siste innlagte etter listene kom.
Listene ser ut til å lagre seg etter det tidspunktet du først lagret den, ikke når den ble publisert. Så da vil en liste som du jobber med over flere dager før du publiserer den havne langt bak. Dumt.
Jeg ser gjennom lister nesten hver dag. Mye fint, da!
Ja, tror det er som du sier D-sign Lauw. Men noe rart er det også, for da jeg laget lister kom de som nr. 4 - 5, og de som lå som nyeste gjorde det fremdeles etter at jeg hadde opprettet ny liste og lagt ut. Tenkte dette bare var en feil, men det har skjedd flere ganger.
Det har jeg også oppdaget. Merkelig system.
Jeg synes det ser ut som det må lanseres et nytt produkt før feltet med den nyeste listen oppdateres.
Hm, Kim? Har du sett at listen din "Si det med blomster" ligger svært så synlig nede på Mote-forsiden??? Tror den har gjort det en stund nå, når jeg tenker meg om..?
Haha, rimelig teit av meg å si det, for dermed ble den snappet bort...sorry...
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.