Gerti hva er FB gruppen din? søkte på Lykkeli men fant den ikke min er Lind Design
Gerti hva er FB gruppen din? søkte på Lykkeli men fant den ikke min er Lind Design
Finner ikke Breikjeftfrosken heller på FB, er du der ?
Finner heller ikke Kimmelinessmykker på FB, stemmer det ?
Ja det stemmer. Jeg er et u-land på dette. Har privat FB side men ikke på kimmelinesmykker. Kanskje jeg bør opprette det?
Jepp, det synes jeg du skal, Kim! Ikke bare hjelper det på salget, det jo også veldig koselig med all kontakten og drahjelpen vi gir hverandre der :)
Jeg syntes du skal opprette en FB side på Kimmelinesmykker Kim. Selv selger mest på messer og via FB (Wenches strikkebod og Hobbyglede) Leverer også 3D kort i en butikk og selger bra der.Så alt i alt selger jeg mest utenfor Epla.
Heia, jeg er mette's symakeri på facebook :)
Fant deg, Mette :) Her er Sømrommet på FB :)
Link: http://www.facebook.com/groups/117332178399593/photos/
Fungerer ikke den søk på LykkrLi. Tror jeg fant din gruppe, trykket liker men hvordan blir jeg medlem?
LykkeLi skulle det stå. Flere grupper jeg ikke finner på Facebook.. Nå er det slik at jeg opprettet en gruppe i min profil(Gertrud Øttl), jeg har ikke en "egen profil" for LykkeLi. Kanskje det er derfor man ikke finner den når man søker? Men jeg har jo fått medlems forespørsler på Facebook av folk jeg ikke er venn med og.. Forstår ikke helt jeg..
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.