Ja det lurer jeg på.. Har dere mye salg utenom Epla? Stiller dere ut i butikker etc og?
Ja det lurer jeg på.. Har dere mye salg utenom Epla? Stiller dere ut i butikker etc og?
Jeg har uten tvil mest salg utenom epla. Hadeland Glassverk har kjøpt en del smykker av meg, ellers selger jeg aller mest på stand og messer i løpet av året!
Jeg har ennå ikke prøvd å stå på messer, men de største salgene har jeg privat til venner, bekjente og kollegaer. Selger egentlig veldig lite på Epla.
Jeg har selv ikke "vært her" på Epla så lenge, og synes jeg selger lite. Holder på å jobbe med fyldig vareutvalg og design ennå så jeg føler ikke butikken min er helt "klar" ennå. Lagde en Facebookgruppe på torsdag og der har jeg virkelig fått reklamert litt. Er ikke så glad i Facebook i utgangspunktet men det er jo en flott måte å få markedsført seg.. Men sånt tar tid.. Grunnen til at jeg spurte om dette, er at siden jeg lagde Facebookgruppen var det en dame som tilfeldigvis så smykkene mine via link fra en venn, og hun kontaktet meg for å spørre om hun kunne stille ut glassmykkene mine i en klesbutikk (butikkjede) på handelssenteret i byen hvor hun er daglig leder. Ble selvsagt kjempeglad! Får håpe jeg selger litt mer nå da..
Selger mest utenom jeg også,får en del bestillinger på hekling og sying :)
Jeg er lite med på messer - men har levert til noen julemarkeder hvor jeg slipper å stå selv. Selge ganske bra der. Har hatt mulighet i et par butikker, men når de skal legge på minimum 50% på prisen føler jeg at jeg må prise meg så opp at det sannsynligvis blir lite salg og at jeg dermed binder smykkene opp. Prøvde en kort stund i en butikk på et av våre sykehus. Det ble to salg og et stjålet på kort stund (av de litt dyrere sølvsmykkene). Dropper det. Må jo også føye til at som uføretrygdet kan jeg ikke satse på å selge så mye - prøver å holde meg innenfor rimelig nivå for inntekt på hobbyvirksomhet og det går så langt i hop. Har jo endel fratrekk på dette også og smykkesalg er vel egentlig ingen gullgruve for de fleste.
Jeg er også med på en del messer og markeder og der selger jeg bra:-) I tillegg har jeg også egen hjemmeside. Har litt dårlig erfaring med å selge gjennom butikker. Første gang jeg prøvde det, ble det to salg og to av de dyreste smykkene mine ble stjålet, så det har jeg også droppet.
Jeg selger mer utenfor epla. Jeg har åpen Kreativbu for kunder og selger og fra en lokal gave/interiørbutikk (de legger på 25 % ). Facebook er og en god "butikk" og jeg har flere faste kunder der.
Jeg selger på epla og via min shop på facebook :-)
Gerti hva er FB gruppen din? søkte på Lykkeli men fant den ikke min er Lind Design
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.