Noen som vet om denne funksjonen nå virker for den nettbaserte Wordpress-bloggen? Ønsker meg denne funksjonen jeg også! :)
Noen som vet om denne funksjonen nå virker for den nettbaserte Wordpress-bloggen? Ønsker meg denne funksjonen jeg også! :)
Jeg har forsøkt, men fikk det ikke til. Jeg løste det med å legge inn en bilde-Widget istedenfor, med tittel "besøk min nettbutikk" og bilde med lenke til pla-butikken. Får jo ikke oppdatert med siste varer og sånn, men det funker som et alternativ. :-)
Jeg har widgeten på wordpress-siden min.
Ingrid, ja det funker med den typen du har, men ikke den rene bloggversjonen. Regner med du har den versjonen wordpress som man laster ned og bruker via et annet domene. Det er en del teite begrensninger på bloggversjonen :-(
Jeg har wordpress.org ikke .com, vet ikke helt hva som er forskjellen. Den er lagt på domenet mitt ja. Hmm, nei da vet jeg ikke.
Ja, .org er den eget domene-versjonen. Jeg har .com (nettleserversjonen). Men jeg kjenner jeg greier meg godt uten den nå, selv om det hadde vært kjekt. :)
Dere kan jo lage en egen widget med bilder av noen produkter iallefall. De nyeste blir det ikke, men iallefall en fin link til eplabutikken!
Ja, det er jo en god idé! :)
Facebook støtter heller ikke iFrames. Hadde vært topp å hatt wigdeten der, men aller helst hele butikkinnholdet med priser og trykkbare linker (helt greit at man havner inn i eplabutikken hvis man trykker på et produkt). Konkurrerende nettsteder har iallefall den funksjonen nu, så jeg legger det inn som et ønske 8-)
Åh, DET hadde vært genialt, det. Men antakelig et veldig stort løft for Epla...?
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.