Når prisendringene tredde i kraft her på Epla, skrudde jeg opp prisene mine litt for å kompensere, men nå har jeg blitt veldig usikker på om jeg tar for høy pris. Prising er så utrolig vanskelig... Har dere noen meninger her?
Når prisendringene tredde i kraft her på Epla, skrudde jeg opp prisene mine litt for å kompensere, men nå har jeg blitt veldig usikker på om jeg tar for høy pris. Prising er så utrolig vanskelig... Har dere noen meninger her?
Det du lager er veldig unikt ( og veldig fint) og det ser ut som om det er masse arbeide bak hvert produkt og verdt hver en krone. Ikke for dyrt i det hele tatt!
Nei, absolutt ikke dyrt! ;O))
Stusset litt med en gang jeg kom inn og leste for eks. 77,50... rar pris....hm.. MEN så såg jeg at det ver 50% av... ;o))
Knallfine perler.... fatter ikke hvordan du får det til! ;O))
Kjære Linda! Sist jeg kjøpte meg dingle-øredobber betalte jeg nesten 300,- og de var ikke håndlaga! Det var heller ikke hos gullsmed, men i en klesbutikk, av alle ting...regner med de har solid påslag der i gården!
Prisene dine er ikke for høye etter min hoderegning :)
Linda - du lager så lekre og unike ting. Fatter ikke hvordan du får det til - og prisen er i allefall ikke for høy - heller litt lav.
Kjempefine bilder! Og langt i fra dyrt.
Ååå,dere er jo snille da :) det er tydeligvis meg som tremger å få mer troa på meg selv... Har alltid slitt med det... Også er jeg en typisk "bekymrer".... Må prøve å jobbe litt med det... Men tusen takk for bekreftelse :)
Jeg synes faktisk du kunne tatt mer. Det er mye jobb bak denne flotte pynten + du bruker ekte sølv i alle krokene. Nydelig det du lager!
Nydelige ting du lager!!! Ikke dyrt dette - nei, og du kunne nok tatt mer - ja! Mye arbeid bak dette! Kan anbefale disse produktene, er veldig godt fornøyd med det jeg har kjøpt! :-) Lykke til med salget! Og håper at flere får øynene opp for disse flotte produktene dine! Kjekt med noe nytt nå til våren og sommeren! :-)
Nei, dette synes jeg ikke var dyrt i det hele tatt. Vær stolt av de flotte produktene du lager. Jeg er sikker på at nye eiere vil verdsette dem høyere enn prisen du har satt på dem selv. (og mange vil nok være villig til å betale mer) :)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.