Hei jenter, jeg har jo fått meg blogg og har gledet meg til å legge ut f.eks fredagsfavoritt lister med bilder osv der. Men får det ikke til.... Får bare med linken. Noen som har lyst til å hjelpe meg litt med gode råd? :)
Hei jenter, jeg har jo fått meg blogg og har gledet meg til å legge ut f.eks fredagsfavoritt lister med bilder osv der. Men får det ikke til.... Får bare med linken. Noen som har lyst til å hjelpe meg litt med gode råd? :)
Får ikke til jeg heller, det var noen som forklarte det men jeg har rotet bort bruksanvisningen, så HJELP.
Det beste er å krympe listen til 50 prosent (cirka, tror jeg), og så ta skjermbilde/screen print av den. På min Mac legger skjermbildene seg under "desk top" i bildebehandlingsprogrammet jeg bruker (Picasa), og så bare henter jeg det der. ;)
Meld fra hvis det ikke var forståelig!
(Takk til Marianne Vik som lærte bort dette)
Tusen takk slik var det, tenk at man skulle glemme det. knuppedupp er du hihiih god klem til deg
Nu fungerer det takket være deg. og bruksanvisningen er lagret.
og Marianne så klart, takk alle sammen
Bare hyggelig, Lady. ;)
Tusen takk! Da skal jeg prøve det etterpå :D
Takk for takken (kan man si det?) Cirkeline! Jeg la den ut 2 steder tror jeg, men husker ikke lengre hvilke tråder det var :)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.