Plutselig viser ønskelisten min riktig antall - før har den vist altfor mange produkter. Tror den endelig har slettet de som er solgt :)
Plutselig viser ønskelisten min riktig antall - før har den vist altfor mange produkter. Tror den endelig har slettet de som er solgt :)
NEEEIII!!!! Krise!!! Det er jo helt tullerusk! Solgte produkter ligger der fortsatt, (de som har så mye tekst at jeg ikke får fjernet dem selv, argh..!) men jeg har fordundre meg mistet 40 skatter fra ønskelista mi!!! Hva skjer'a?
Heh? Min har rettet seg også, hurra - men stakkars Laila da! Huh, hvor mange skatter har du egentlig på den listen...? :-)
Haha, hadde 99!!! Jobber meg gjennom den steg for steg :) I dag skal jeg hente en diiiger pakke, gleder meg!!! Men hvor i alle dager har de gjort av resten av lista mi, tro..?
Ønskelista mi har vært der hele tiden. I går fikk jeg innfridd det gjeveste ønsket på lista - jeg vant bilde fra Galleri Angelshaug. Hurra - superduper bursdagspresang.
Oi, så heldig du var, Kim. Og GRATULERER med dagen!!!
Så flott at det er blitt orden på ønskelisten! En av tingene på min ønskeliste for Epla kan strykes over ;) Og gratulerer med dagen til deg Kim :)
Takk - må innrømme at jeg ble litt tårevåt av glede.
Grattis med dagen og med premien!
Gratulerer med dagen og premien :-)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.