Er det noen her som har peiling på å sy en "innedrakt" til den lille hårdotten min, Doffen? (Cavalere). Jeg skulle så inderlig hatt noe sånt. Helst i et ganske lett, elstisk kanskje... stoff med litt vidde. Anyone??
Er det noen her som har peiling på å sy en "innedrakt" til den lille hårdotten min, Doffen? (Cavalere). Jeg skulle så inderlig hatt noe sånt. Helst i et ganske lett, elstisk kanskje... stoff med litt vidde. Anyone??
Det må jo se litt fint ut, derfor orker jeg ikke selv, for jeg er en idiot med symaskin og jukser når jeg blir lei..... og det blir ikke noe fint i det hele tatt...
Enkel å lukke... kanskje på ryggen?
Jeg har ei på facebook som skrev om akkurat dette røyteproblemet. Hun var SÅ lei av alle hårene. Hun gikk til H&M og kjøpte babybody :) Hun viste hunden med denne bodyen på. Det så kjempesmart ut!Hun har en liten hund, og jeg vet jo ikke hvor stor hund du har. Du skriver rasen, men for meg er det gresk ;)
Hihi så smart! Det kan være en mulighet for meg,,, MEN jeg kunne egentlig tenkt meg en med lange bein og... kanskje. Jeg kan jo ha begge deler. Hunden min er ikke så bitteliten heller.... egentlig. :o))) Kroppen er vel ca 40 cm. fra der hvor hal starter og opp til "halsen"... sånn ca.
... hvor halen starter ...
Silje det var et kjempe godt tips, må kanskje prøve det ut jeg og ;-)Jeg har nemlig også en liten hund som røyter noe voldsomt, skulle tro den var diger når man ser all pelsen som ligger igjen etter den ;-)
Ja, det må jo være fantastisk å slippe de store mengdene med hår en hund kan legge fra seg daglig. Jeg synes denne ideen var supergenial :) En body er jo heller ikke tykk, slik at hunden blir ikke svett. Slike bodyer får man jo i mange størrelser.
O jess, jeg skal innom butikken i morgen... ;o)
Jeg travser alt av vidunderet mitt og samler det i en pose til reirtida kommer. Så går vi tur i skogen og dytter hårdotter mellom sprekker i trær og på store steiner...
ALLE fuglereira lukter bikkje i vår skog......
(oppdaget for noen år siden at fuglene rydda området når jeg tok ned vinterpelsen hennes ute...)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.