Nei, mine er like lave som vanlig... la inn et armbånd nå, så får vi se hva som skjer.... :)
Nei, mine er like lave som vanlig... la inn et armbånd nå, så får vi se hva som skjer.... :)
Nå er det oppe i 23 - det kan ikke stemme. Det jeg har lagt inn foregående dager har kommet opp i maks 7 på en dag.
Jeg la ut et armbånd som har ligget ute før, men som jeg tok vekk pga. en mulig bestilling som ikke ble noe av. Nå la jeg det ut igjen. Telleren begynte på 19 og det regner jeg med er de 19 jeg hadde fra før. Nå står den på 23, mao. 4 visninger på ca. en halvtime. Det er vel ganske normalt tenker jeg (eller, det er jo bra i forhold til mange dager da). Det ligger på side 1 ennå.
Det er jo et fint armbånd, da, Kim, så det er vel mulig at det stemmer :)
Jeg ser ikke noe rart i min butikk, men så har jeg ikke lagt ut noe nytt på en stund, heller. MEN, jeg har mistet alle 'likerne' mine på hjemmesidens forside - det står NULL!
Uuææææ, så fælt!
Torild - når jeg går inn i butikken din står det 22 likere der.
Ja, her på Epla, ja :) Jeg snakker om hjemmesiden min (bloggen). Ergelig sånt, altså ...
Nei, glem det! Nå liker folk meg plutselig igjen .. yeahh!
Ah, da skjønner jeg. Det skjer hos meg også avogtil, det er ikke alle tellere som er like mye å stole på.
Pust iiiiinn, pust uuuuut, hehe..!
Det er kjempegøy å gjøre salg! For meg var det helt stille mellom midten av august og helt til jeg la ut ting på januarsalget. Har gjort mange salg i januar og februar med flere bestillinger på bilder av forskjellige slag, men nå har det vært stille igjen. Jeg er ikke så bortskjemt når det gjelder høye antall salg, men jeg kjenner en skikkelig "boost" når jeg først gjør et! :)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.