Etter at produktlista ble snudd på hodet og alt er helt kaos, så har jeg ikke peiling på ståa i butikken min. Men jeg tror det er temmelig blikkstille der også ..
Etter at produktlista ble snudd på hodet og alt er helt kaos, så har jeg ikke peiling på ståa i butikken min. Men jeg tror det er temmelig blikkstille der også ..
Idag fikk jeg 2. salget siden begynnelsen av desember... med andre ord, veeeeeldig stille... satser på at salget går bedre når våren kommer for fullt og folk får lyst på fargerike smykker igjen :) Før er det jo etterjuls-tid og folk har gjerne ikkje så mye å rutte med etter jul, og så er jo mars en regning/utgiftsmåned..
Så bra at du har en opptur, Marianne :) Du er flink, så det fortjener du absolutt :) men føl deg fri til å smitte oss litt, hihi ;)
Jeg hadde tre salg første tre dagene i mars, så ble det en pause på 14 dager før 4 salg på rappen igår. Skal si folk kommer i rykk og napp! (og alle de fire skulle ha kartonglommebok. Lurer på om noen har linket, må nesten spørre kundene for nå ble jeg nysgjerrig!)
Tusen takk Linda, og det samme til deg :) Jeg skal prøve å smitte over litt, hehe...
Tror det blir "nedtur" igjen nå, for det er jo en ganske tung periode for de fleste med alt det ekstra av regninger som kommer på denne tiden.
Mars har vært overraskende bra;)
Ja, det går veldig treigther på epla. Men det som er så rart er at bir det et salg... så kommer det et rett etterpå og... rart. ;o) Men så går det leenge til neste gang. Jeg selger mye bedre på facebook. Men der lager jeg mer "custum made". :o)
Jeg solgte masse før jul, i januar og februar har jeg hatt et salg her å et salg der. Men nå har det vert helt stille i noen uker, håper folk har lyst på varme klær igjenn til påske ;) Hat flere bestillinger gjennom FB da :)
Jeg har heller ikke hatt noe salg, men selger mest gjennom bestillinger
Hei :) Jeg har også fått bestillinger gjennom fb, de har kommet siste uka. Stille her inne.
Har visningstallene gått amok? Jeg la inn et armbånd for ca 15 min siden. Armbåndet ligger nå midt på side 2 og har 16 treff!! Har noen merket rare visningstall?
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.