Jeg synes salget går utrolig tregt for tiden, varerer også med antall visinger, hva skal man gjør for å få litt fart over dette da ?
Jeg synes salget går utrolig tregt for tiden, varerer også med antall visinger, hva skal man gjør for å få litt fart over dette da ?
Ikke hatt ett eneste salg jeg heller på 14 dager, og lite visninger. Tror årsaken er Veiavgift og andre store regninger i mars:-((. En får bare produsere å kose seg imens, å håper på at april blir bedre:-)
Dette er min 3. mars på Epla, og alle har vært ordentlig stille. Sånn er det visst bare :-)
Ok, ikke noe unormalt mao... her har det vært stille siden før jul... bare et par salg i jan/febr. Også har jeg fått et par bestillinger fra hyggelige folk her inne da! :)
Jeg har min beste mnd noen gang. Det er kjempemoro :) Endlig tok det seg litt opp!
Det har vært stille i de to håndlaget butikkene mine også kun 1 salg i den ene i mars,men har solgt bra i butikken under mote/materiell.Så alt i alt ser det ut til at mars blir ganske bra når det gjelder salg for meg.
Så bra, Marianne :), det fortjener du!
Jeg er i tenkeboksen for å prøve å finne andre salgskanaler...hmm
Tusen takk :) Hyggelig å høre. Moro med en liten opptur av og til, hehe.
Har du blogg, facebook jeg har det, men tror ikke det generer så mye salg. Jeg tror det heller har noe med at jeg har hatt litt nytt i det siste.
Nei, jeg har verken blogg eller er på FB (tror det bare er meg og et par 100-åringer som ikke er det). Kan egl null og niks om markedsføring :/
Må prøve å få lagt ut noe nytt snart, ja..
Det er stille hos meg også, men jeg er heller ikke av de mest aktive på markedsføringsbiten. Har mistet litt oversikt over visningstallene etter at produktene fikk ny rekkefølge, men det går seg nok til.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.