Hei dere. I dag har jeg så langt "94" sidevisninger på bloggen min. Visninger på eplasiden er laaangt unna det tallet. Jeg har bare 30 som følger bloggen min offentlig. Noen som har et forslag på hvorfor & hva som skjer ?
Hei dere. I dag har jeg så langt "94" sidevisninger på bloggen min. Visninger på eplasiden er laaangt unna det tallet. Jeg har bare 30 som følger bloggen min offentlig. Noen som har et forslag på hvorfor & hva som skjer ?
Hvor ser man antall visninger på eplasiden sin? Lenge vært nysgjerrig der gitt!
Men vet ikke helt hva du spør om? Hvorfor det er 94 visninger når det bare er 30 følgere? Mange kan jo titte innom bloggen din uten å være følger? Og følger via hva? google? bloglovin? annet? :o)
Eller hvordan få flere visninger på epla? Av og til linker jeg e produkt på facebook og da har jeg plutselig flere hundre treff på det produktet, mens andre som er publisert samtidig kanskje bare har 16 treff... Reklamere for seg selv er med andre ord veldig lurt.
Kunder og nettsurfere er det minst forutsigbare som finnes... Det kan og være lurt å reflektere over seg selv og tenke:
Trykker JEG på alt det som kommer i mailen, og ruller forbi blikket mitt som jeg har trykket liker/følge på de siste fire fem årene?
Jeg blir jo også telt !... hvorfor tror jeg alle trykker på mine reklamer og butikklinker?
lind-design: Visningstallene på Epla er veldig lave. Det er vel egentlig det du spør om.
Ja dt synes jeg i forhold til besøk på bloggen o FB siden min. Når jeg legger inn ett produkt på Epla, så legger jeg samme produktet på bloggen med link til butikken på epla. Da går det automatisk til @Lind Desig på FB. I tilleg så twittrer jeg hvert nytt produkt, nå med armbåndende mine bruker jeg #bracelet. Altså en lang prosess for fortelle at jeg har lagt ut et produkt på epla. Interessant å vite om noen av dere gjør noe lignende. Nå er det forresten over 110 sidevisninger på bloggen.
Jeg legger ut på blogg og FB når jeg har noe nytt, men ikke på absolutt alle produkter jeg legger ut på epla. Passe på å ikke mase bort følgere og.
Jeg legger ut på bloggen når jeg lanserer noe litt nytt og annerledes. Er ganske ny på Twitter, men har tvitret noen produkter der (en gang iblant, vil ikke overdrive). Den hashtagen alle bruker på Twitter, er det kun for å gjøre ordet søkbart, eller har det noen annen funksjon?
:)
Hashtag'en samler alt med samme tag under ett søk, f.eks #handlaget Søker du på #handlaget kommer kun meldinger med den hashtag'en opp :)
Noen ganger er det nyttig, for å finne spesifikke ting, andre ganger er det bare moro, som å se på hvordan det hagler inn på #awkward, for eksempel :)
Takk, Laila. Ingen overraskelse at du hadde greie på dette. ;)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.