Hei Hilde Iren! Nå har jeg vært inne en liten tur i butikken din...
Jeg synes du har veldig gode beskrivelser under bildene dine ang metall og str på smykkene. Veldig hyggelig med tilleggsinformasjon om smykkestener m.m. og personlige ting når du f.eks beskriver et øredobbesett som dine favorittøredobber.
Jeg synes det er en viktig informasjon at du faktisk har loddet smykkene dine selv. Mange skriver i innledningen at de har laget smykkene sine selv, men tror ikke det betyr at de har loddet dem selv. En kvalitetsinformasjon som må med på førstesiden synes jeg ;) At alle smykkene er i nikkelfritt metall synes jeg også er fint å kunne informere om på en av hovedsidene. Mulig dette er selvsagt, men....
Synes du har fine beskrivende bilder. Liker godt at du ikke har steril bakgrunn. (Ja, jeg vet jeg har sterilt selv, men planlegger å utvikle meg på dette med tider og stunder). Jeg har ikke fått sett igjennom alle bildene, men synes det er fint slik du gjør at du har et bilde av at smykkene henger i tillegg til at de liggger. Slik er det lettere å se de for seg på.
I "om butikken" savner jeg informasjon om hvor ofte du sender ut varer. Informer også om andre steder du selger smykkene dine (har lest i bloggen til Kaspara at du selger de på Nr9 i Sandefjord ;). Kanskje skrive noe om betalingsalternativer og så blir JEG nyskjerrig på hvordan du begynte med dette og hvor inspirasjonen kom fra, men det er kanskje noe man kan finne på hjemmesiden din...
Du har en glad og positiv tone på hovedsidene!
Det er med på å gjøre med "sett" som kjøper.
Lykke til videre! Du lager vakre smykker! :)