Hei Samler-selgere (og andre): Min far leter med lys og lykte etter barneboka Veien til Agra, skrevet av Aimee Sommerfelt i 1959. Noen som har et eksemplar til salgs?
Hei Samler-selgere (og andre): Min far leter med lys og lykte etter barneboka Veien til Agra, skrevet av Aimee Sommerfelt i 1959. Noen som har et eksemplar til salgs?
Nei... den har jeg ikke... men jeg hørte den på barnetimen da jeg var liten! :o))))
Min mor har muligens en liggende på loftet. Jeg leste den som barn og ser den for meg. Den vi hadde var nok et senere opplag enn 1959 da den mest sannsynlig ble kjøpt via bokklubben`s barn. Jeg kan evt sende deg en melding via butikken din om hun finner den. Men det kan ta en tid før hun moter seg opp til å lete etter den da hun har masse bøker på loftet sitt..
Vil han kjøpe eller bare lese for noen? Vedder på at biblioteket kan skaffe den. Kjøpte en da mine barn var små men den skal spares til mine barnebarn. Nydelig bok.
Jeg hadde en gul utgave som barn, men tviler på at den var fra 1959, nyere opplag ja... Ligger helt sikkert hjemme hos mamma enda.
Her ser det ut som du kan få kjøpt den: bokliste Bare les deg nedover lista, alfabeitisk. :)
Der var den, ja, Hildegunn! Tusen takk! (antikvariater har jammen litt antikvariske søkefunksjoner på sine nettsider). Takk for alle innspill!
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.