Når jeg går inn på mine produkter så er det bare rot. De ligger ikke etter dato lengre.... Noen andre som har det slik ???
Når jeg går inn på mine produkter så er det bare rot. De ligger ikke etter dato lengre.... Noen andre som har det slik ???
Ja, slik er det hos meg også - helt hulter til bulter. Produkt nummer 3 på lista ble lagt inn 4. oktober, nummer 4 den 14. mars. Satser på at det bare er midlertidig, og at de får orden på det etter hvert!
Det er også noen produkter som har publiserings/relanserings-knapp til høyre for seg, mens andre ikke har noen ting.
Da kommer det seg nok etter hvert, PUUUHHH ;-)
Grunnen til det er at det skal gå så og så lenge før du ha mulighet til å relansere igjen. Husker ikke tiden, men mener det skal gå 24 timer til neste gang du kan relansere. Derfor er det ikke en slik "knapp" på produkter som er nypublisert.
Ahh, ja, det har du rett i Silje!
Virker som om produktene ligger etter når de sist ble redigert, heller enn publisert. Vet ikke om jeg liker at de sorteres slik, men da er det i alle fall en slags orden i det nye kaoset! ;)
Hos meg kom et produkt publisert 14. september 2010 øverst. Det fikk meg til å mimre tilbake til Singapore, for det var der den ble sydd og så publisert :) Lenge siden det nå!
Håper ikke dette skal bli den nye ordningen! Likte bedre at produktene lå etter hverandre på dato!
Stemmer i, Silje. Det er et salig kaos, finner ingen logikk (ikke sist redigert, heller), bare rot. La oss virkelig håpe det snart retter seg tilbake etter dato for publisering, som før.
Jeg husker forresten godt når du bodde i Singapore (Sentosa! Mimrer jeg også...), og det var masse mailing fram og tilbake - og til slutt en fornøyd 50-årsjubilant med ny reisemappe :))
Er det noen av dere som merker noen forskjell i antall visninger i dag? (siden "alt" er nytt, mener jeg).Jeg klarer ikke å følge med jeg, fordi alle produktene er stokka helt om, hulter til bulter, og da mister jeg helt oversikten. Men sånn generelt har det vært helt elendig både med visninger og salg siden jul. Skikkelig dårlig her i gården.
Smilte masse nå Liv Helen, ja da mailet vi frem og tilbake :) Jubilanten som skulle til Amsterdam!Godt med fornøyd kunde og jubilant ;) Må si jeg savner titt og ofte den deilige varmen i Singapore! Men nå får jeg glede meg over vår!
Makeriets: Klarer ikke å følge med i kaoset jeg heller. Håper dette retter seg!
Det er rot enda! Betyr dette at det er slik det skal være inne på produklisten? Jeg trives ikke med det kaoset! Trodde det bare var grunnet det nye systemet at ting ble forandret, men at det ville bli ordnet opp i når de andre tingene var kommet på plass. Det er mange dager siden torsdag nå, og rotet er der enda :(
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.