Jeg skal skaffe meg gummistempel med navn/logo, er det noen som kan anbefale en bra og rimelig leverandør? :)
Jeg skal skaffe meg gummistempel med navn/logo, er det noen som kan anbefale en bra og rimelig leverandør? :)
Jeg har tidligere bestilt i fra Vistaprint, men de to siste gangene har jeg bestilte håndlaget stempel (har flyttet mye.. :))
Hvis du googler Maganda og stempel får du opp et blogginnlegg jeg lagde første gang jeg bestilte håndlagd stempel. Der finner du linken til butikken. Er veldig fornøyd med mitt :)
http://epla.no/materiell/produkter/188216/
Vet ikke om det er bra, men billig er det i hvert fall! ;0)
Tusen takk begge to, skal sjekke det ut! :)
Det ligger en profesjone i Enebakk også. Jeg brukte dem når jeg lagde "tusen takk for gaven" stempel for ett år siden. Husker ikke hva de heter, men tror du kan google personlige stemper og finne dem på den måten :)
Jeg er kjempefornøyd med mitt fra Vistaprint. Eneste dumme er begrensninger i størrelsen, men jeg fikk fint med alt som skulle på visittkortet mitt. Tynne, helt klare linjer, bare å laste opp vector :o)
Takker! Er så mye enklere å velge i jungelen av tilbydere når noen har gode erfaringer med et produkt!:)
De fra vistaprin er nok enklere å bruke enn de jeg tenker på, for de må du montere på stempelkoss og sånn gummiantiskli greier (husker ikke hva det heter)...
De fra vistaprint kommer vel mer eller mindre ferdigmontert hvis jeg ikke husker feil. Jeg har ett derfra også, men det er så lenge siden jeg fikk det :)
Ja de fra vistaprint fester man på 2 sek og de er sånne med stempelputa inni. Bare å stemple i vei.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.