Nå har vi skrikt og skrålet her inne en stund, jeg med... så nå syns jeg det var på tide med en skrytetråd :o)
Hva syns du er det beste med epla?
Nå har vi skrikt og skrålet her inne en stund, jeg med... så nå syns jeg det var på tide med en skrytetråd :o)
Hva syns du er det beste med epla?
Det første som slo meg når jeg oppdaget Epla var at det faktisk var en pen nettside! Jeg liker både fargene, fontene og oppsettet. Det virker kanskje som en triviell ting, men for meg er det viktig at en nettside er "estetisk behagelig". :)
Ellers så liker jeg alle de hyggelige og engasjerte folkene her, og at Epla vil mer - og stadig utvikler seg. Slike ting som å arrangere eget marked, og å være med på TV-programmer og i nettmagasiner tror jeg gjør at Epla vil fortsette å nå nye kunder og dyktige selgere!
Kan bare si meg enig med Modrn :)
Er skikkelig fornøyd jeg!
Mangfoldet av varer som tilbys. Er så gøy å se alt det fine som lages. Blir så glad av at det fins så mange kreative mennesker der ute. Så flott at det fins et sted som Epla der vi kan få lov til å selge det vi lager.
Utrolig lettvint både å opprette og bruke butikken! +++ Masse trivelige folk:-)
Epla er et flott forum for både kjøp og salg i tillegg til alle de hyggelige folkene jeg ikke har truffet enda men som allikevel beriker hverdagen min. Synes det har vært nok syting her nå og at Siw og Torunn fortjener ros for hva de har fått til for oss. Vi bør nå huske at Epla ikke er noe vi eier sammen men faktisk et firma som selger oss en tjeneste - en rimelig sådan.
Fin tråd! :)
Epla er et flott og variert nettsted hvor man finner alt på et sted. Her har jeg kjøpt gaver, ting jeg trenger og ikke trenger ;)
Eplaadm lytter til oss og gir oss tjenester vi etterspør, selv om det ikke er en selvfølge.
Det er lett å åpne butikk her inne og fantastisk å få muligheten til det, uten å trenge å åpne sitt eget domene og organisere nettbutikk med alt det innebærer selv.
Eplabasar er et annet tiltak som er supert. Flott å kunne møte andre Eplaselgere og kjenne på fellesskapet.
Epla synes i media, og tiltrekker seg flere kunder enn man hadde klart på egenhånd.
De tilbyr en billig tjeneste, istedenfor å bare tenke på inntjening.
Epla har åpnet opp en ny verden for meg, hvor jeg har blitt kjent med mange flotte mennesker gjennom forumet og blogger.
Torunn og Siw inspirerer meg med alt de har klart å bygget opp på så kort tid.
Amen!
Som Modrn sier så syns jeg og at epla er "estetisk behagelig".... den er behagelig å se på. Og hver dag kan man oppleve noe nytt og fint når man starter reisen inn i epla. Det er faktisk en utrolig spennende verden der inne. Jeg har fått hakeslipp mer enn 1 gang... :0)) Forumet liker jeg enormt godt, skulle bare ønske at flere kom til.
Siw... AMEN til det! ;o)))
Helt enig! Synes også Epladesignet er visuelt behagelig å se på..
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.