Hei alle kollegaer :-) Vi har fått nyheten om de nye endringene som kommer den 15. mars, med prisøkninger, der det bl.a står følgende:
"Vi har fått mange tilbakemeldinger angående optimalisering av prismodellen på Epla, og det er kommet en god del tilbakemeldinger om at det bør koste penger å legge ut produkter for salg" .
Jeg synes det hadde vært interessant med litt feedback fra oss; vi som har butikker her på Epla - om hva VI tenker om dette!
Jeg kan begynne med meg selv. Først vil jeg bare presisere at om at jeg er ikke en av "de mange" som har gitt tilbakemelding om den nye prismodellen. Jeg som butikkeier ble selvsagt meget skuffet, for dette er jo veldig lite gunstig for meg, jeg taper penger (eller betaler mer; kommer ann på hvordan man ser det) og det er jo aldri en bra ting når det man vil er å faktisk TJENE penger.
Jeg har vært på Epla i litt over ett år og har vært veldig glad i Epla og synes det har vært et fantastisk konsept! Og da tenker jeg på det at det er gratis å ha en butikk her (og at man betaler provisjon av salgene man har)...en SUPER løsning etter min mening. Jeg er glad og jeg vil tro at de som driver Epla også er glade - Epla har jo blitt kjempestor!
Nå føler jeg at dette gode konseptet er ødelagt; ved at det skal koste penger for både å lansere og relansere produkter; da er det jo ikke gratis å ha en butikk på Epla lenger. Det har også vært mine "reklame" til andre utad..."det er jo gratis!" :-)) ... Jeg tenker at det skal mer til for å ville starte en butikk etter den nye prismodellen og at de butikkene som ikke er veldig store og drar inn masse penger (og det er jo ikke de fleste) selvsagt vil tape mye på dette. "Alle monner drar", heter det jo, og noen kroner her og der blir fort penger...
Jeg undrer meg nå veldig på hva alle dere kollegaer og butikkeiere her på Epla tenker om denne enringen?
Jeg synes det hadde vært veldig nyttig og interessant med en tråd om dette, ikke bare for oss, men også for de som driver nettstedet Epla. Jeg antar at også de er interessert i hva vi (deres levebrød) tenker om saken.
Hilsen fra Ann-Helen (Marelyons design)