Jeg har bestemt meg for å stenge butikken fordi det dessverre vil bli for dyrt for meg å drive den med de nye reglene. Men jeg ser ingen plass hvor man gjør det? Må man ta kontakt med Epla på mail kanskje? Eller er jeg bare blind? :)
Jeg har bestemt meg for å stenge butikken fordi det dessverre vil bli for dyrt for meg å drive den med de nye reglene. Men jeg ser ingen plass hvor man gjør det? Må man ta kontakt med Epla på mail kanskje? Eller er jeg bare blind? :)
Din butikk --> administrere butikk --> fjerne haken hvor det står " publisert". Dermed kan du og tenke på det en stund... om du vil det.
For å slette butikken permanent må du sende mail til epla. Men det går an å sette den på upublisert. da kommer den ikke opp ved søk.
Det nye gebyret gjelder bare på nye ting du legger ut, så om du vil kan du jo selge ut det du allerede har liggende?
Takk for svar! Jeg ønsker å avslutte permanent ja. Og selge gjennom blogg heller. Det blir litt forvirrende å ha to salgssteder, så avslutter bare først som sist. Men da sender jeg mail til Epla! Takk igjen!
Hm, etter å ha fått mange positive tilbakemeldinger på butikken min i dag lurer jeg litt på å beholde den likevel:) Liker meg jo godt her! Iallefall lar jeg den stå en stund til før jeg bestemmer meg. Må tenke litt nytt isåfall, men det skader jo aldri. Er litt virrete av meg. Men trodde ikke det var så mange som brydde seg om eksistensen til butikken min! :)
Så bra at du vurderer å fortsette. Du har nydelige ting i butikken din!
Ingrid, jeg syns også du har kjempefine ting i butikken din. Og du har i tillegg veldig fine bilder. Syns ikke at du skal legge ned enda.
Så bra at du fortsetter, Ingrid! Masse fint i butikken din og så er jeg enig med Kreativbua i at du har veldig fine bilder!
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.