Jeg sendte også mail bare noen timer etter at info ble lagt ut, og fikk samme svar som deg Line.
Jeg sendte også mail bare noen timer etter at info ble lagt ut, og fikk samme svar som deg Line.
Høres spennende ut. Blir gjerne med
Spørsmål: Epla-gave, Epla-funn, Nyheter fra Epla, Salg på Epla.... Hvordan fungerer dette? Plukker Epla ut? Melder selgere inn dette selv? Når det gjelder salg, så markerer jeg salg på mine egne produkter, skriver SALG i teksten og endrer prisen, - men kan jeg også markere på noe vis slik at det blir synlig for epla generelt? Jeg har ikke vært flink nok til å følge med på blogginnlegg etc., og dette blir så stort at det blir vanskelig å få oversikt, derfor må jeg spørre.
Epla-gave, da sender du Epla en mail , info@epla.no, om hvilken gave du vil gi. Du sender linken til produktet.
Epla-funn, det er en liste Epladamene selv lager ved å lete seg rundt etter godbiter, lager en liste, og så publiserer de den.
Nyheter fra Epla, fungerer på samme måte som Epla-funn. De lager en liste med favoritter og sender den rundt til de som har klikket for at de vil ha nyhetsbrev. Du kan melde deg på nyhetsbrev nede på høyre side når du er inne på Eplas forside.
Salg på Epla, av og til så har Epla en temaliste på forsiden av Epla med salg. Når de har en slik temaliste kan du sende inn link til dem for å få produktet med på salgslisten. Det er ikke en slik temaliste nå.
Håper dette var forståelig :)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.