Jeg har tenkt å opprette en egen butikk for materiell. Når jeg klikker på start butikk får jeg beskjed om at jeg bare kan ha en butikk. Hvordan gjør jeg det??
Jeg har tenkt å opprette en egen butikk for materiell. Når jeg klikker på start butikk får jeg beskjed om at jeg bare kan ha en butikk. Hvordan gjør jeg det??
Tror du må lage en ny mailadresse og opprette en helt ny Epla-bruker, gitt. Det blir litt å holde styr på :-)
Du kan ha flere butikker under samme konto for 279 kroner i måneden. Da koster det fortsatt 5% av salget, men ikke 5 kr pr salg i tillegg.
Denne løsningen gir deg 1-3 butikker!
Som Mirjam sier så må du ha en egen mailadresse til denne butikken. Men du kan bruke samme PayPal-konto om du har det. Jeg har også nettopp laget meg en egen materiellbutikk, siden jeg synes det ble litt uoversiktelig å ha materiell inne i smykkebutikken min. Har ikke hatt så mange salg enda, men synes det går veldig greit å holde styr på alt.
Men Simone, du kan jo ha flere butikker under samme konto, samme mailadresse, om du betaler for det, eller er det jeg som har misforstått dette helt? Jeg var nettopp inne på den siden det står, og den heter Epla Pluss.
Ja, du kan ha inntill 3 butikker innen Epla Pluss, så det er det jeg skal ha nå fremover:-)For ellers kan man jo ikke selge så mye småtteri uten at det blir veldig dyrt og man sitter igjen med veldig lite selv.
Lønner det seg å ha 2 butikker ???
Jeg har faktisk 3 butikker her på Epla nå, så jeg har regnet litt på det, og hvis jeg skal selge småting i materiellbutikken min så må jeg bruke denne løsningen for å ha mest mulig igjen. Da får jeg etter hva jeg har forstått en samlet faktura på alle 3 butikkene, for 279,- i mnd + 5% provisjon av totalt salg på alle butikkene.
Det kommer nok an på hvor mye man selger. For meg vil det ikke lønne seg. Jeg selger ikke nok til å sekke opp 12 x 279 kroner + provisjon selv om jeg har 2 butikker. Jeg bruker forskjellige e-poster på disse. Den ene har jeg dessverre ikke oppdatert på lenge, for jeg har ikke laget noe i papir. Butikken heter 4 you.
Men, for de som selger mye og har flere butikker som går bra kan det lønne seg å ha Epla pluss. Også får man jo kun en faktura. Det er verdt litt det også, slippe dobbel innlogging, forskjellige faktura på butikkene osv.
Takk for svar. Ser ut til at jeg fortsetter en stund til med en butikk. Det er jo bare litt overskuddsmateriel i ny og ne jeg selger.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.