Jeg har laget en ny blogg, og jeg vil så gjerne fjerne en funksjon. Når folk legger igjen en kommentar må de skrive inn sikkerhetskode (eller hva det nå kalles), den vil jeg ha bort. Er det noen av dere som vet hvordan jeg fikser det?
Jeg har laget en ny blogg, og jeg vil så gjerne fjerne en funksjon. Når folk legger igjen en kommentar må de skrive inn sikkerhetskode (eller hva det nå kalles), den vil jeg ha bort. Er det noen av dere som vet hvordan jeg fikser det?
Først går du inn på den siden der du redigerer bloggen din. Her trykker du på "Innstillinger" og deretter trykker du på "kommentarer". Et sted på denne siden skal det stå "Vis ordrebekreftelse for kommentarer". Her krysser du av for at du ikke ønsker dette. Husk å lagre endringene helt til slutt ved å trykke på den orange lagringsknappen nederst på siden.
Håper det var til hjelp :-)
Jeg går inn på det du sier, "innstillinger" og "innlegg og kommentarer", men finner ikke "Vis ordrebekreftelse for kommentarer".
Jeg fant det, men måtte faktisk bruke gammelt grensesnitt for å finne det. Utrolig! Håper det er fikset nå så det blir enklere å legge igjen kommentar. Takk for hjelpen :-)
Nyttig info, men jeg finner ikke noe som heter "ordrebekreftelse for kommentarer". Hva er gammelt grensesnitt for noe?
:)
Bare hyggelig! Godt du fant ut av det :) Men du, hva er grensesnitt?
Når jeg var inne på instillinger så jeg at det sto "gammelt grensesnitt" og når jeg klikket på det kom jeg inn på en helt annen meny. Antar en gammel meny.
Når jeg da gikk inn på "innstillinger" og "kommentarer" fant jeg "Vis ordrebekreftelse for kommentarer".
Ups... Hos meg står det "prøv ut nytt grensesnitt" øverst. Det betyr vel at jeg er på et gammelt...
Jeg hadde også nytt, men når jeg gjorde som Rannveig og 1000 gleder forklarte fikk jeg det til også :)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.