Jeg har tenkt litt idag mens jeg har lest diskusjonen idag ang "In the spirit of Christmas".
Jeg har absolutt ikke noe svar på dette, men hva synes DU vi Eplaselgere kan gjøre for å opparbeide et større felleskap og samarbeid?
Jeg har tenkt litt idag mens jeg har lest diskusjonen idag ang "In the spirit of Christmas".
Jeg har absolutt ikke noe svar på dette, men hva synes DU vi Eplaselgere kan gjøre for å opparbeide et større felleskap og samarbeid?
Innlegget er slettet etter ønske fra bruker.
jeg syntes rett og slett at alle kan smile mens de skriver :)
Jeg er enig med det lisa sa i den andre tråden: Det går an å diskutere uten personangrep. Hvis noen spør om noe, så kan man svare på en skikkelig måte uten å snakke "ned" til folk.
Ellers syns jeg det er viktig å huske på at vi er konkurrenter, men også kollegaer. Vi kollegaer på epla, og alle bør være med på å gjøre dette til en trivelig plass, både for selgere og kunder. Samtidig er vi konkurrenter mellom butikkene, men jeg syntes vi bør kunne oppføre oss proffesjonelt (skrives det sånn?).
Først av alt må vi RESPEKTERE hverandre som "kollegaer", syns det er så mye negativ omtale av andres varer og priser. Vi må tåle at vi er forskjellige, noen lever av sine salg, mens andre kanskje selger noen av sine hobbyprodukter. Jeg syns det må være plass til alle. Om noen lager hårkliper til 35 kr eller en kunstner lager bilder til flere tusen kroner, så må vi se på begge som likeverdige selgere på Epla.Vi klarer aldri å bli enige om hva som er riktig pris, og hvem som var først ute med en ide, eller hvem som hermer etter hvem. Noen var først ute på Epla, men har kanskje "hermet" etter et annet nettsted. Vi kan diskutere i det vide og det brede, men det gagner ikke Epla-selgere som "kollegaer" at vi er så negative og baksnakker hverandre. Og som det er sagt tidligere, ta det opp med den det gjelder personlig, og ikke her på forumet. Dette ble noe rotete, men jeg måtte bare få ut litt av mine meninger, etter alt som har vært skrevet de siste dagene. Og som Lise sier, det skal være gøy å ha butikk på Epla, men nå tror jeg mange syns det motsatte. Fortsatt god helg til dere alle:)
Innlegget er slettet etter ønske fra bruker.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.