Inspirert av debatten på forumet de siste par dagene, har jeg skrevet et innlegg på bloggen min om hvordan det er å selge varer på Epla.
Det er dedikert til alle tålmodige eplaselgere, så jeg tillater meg å poste linken her: Fiskelykke på Epla
Inspirert av debatten på forumet de siste par dagene, har jeg skrevet et innlegg på bloggen min om hvordan det er å selge varer på Epla.
Det er dedikert til alle tålmodige eplaselgere, så jeg tillater meg å poste linken her: Fiskelykke på Epla
Haha - Den elgjakta tror jeg vi er flere som blir med på.
Blir med jeg også, men da må jeg få lov til å produsere agn samtidig! dobbelsikrer
Fantastisk godt skrevet, Cirkeline! Vi er nok maaange som kjenner oss veldig godt igjen :)
Kjempe godt skrevet, jeg kjenner meg kjempe godt igjen :-D Vi får bare smøre oss med tålmodighet, så kanskje fisken biter snart :-)
Tommelen opp, det var herlig skrevet Cirkeline.
Bra skrevet! ;o))
Veldig bra skrevet, kjente meg godt igjen der. Blir med på elgjakta ;)
Tusen takk for alle hyggelige tilbakemeldinger på innlegget, både her og på bloggen. Det er helt tydelig at dette er et tema som engasjerer. Godt å kunne bidra litt til fellesskapsfølelsen (også på kvinnedagen, da).
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.