Lurer på en sak. Når produktnavnet er så langt at "fjern fra liste" forsvinner - hvordan skal jeg ta få fjernet produkter fra ønskelista mi som er solgt?
Lurer på en sak. Når produktnavnet er så langt at "fjern fra liste" forsvinner - hvordan skal jeg ta få fjernet produkter fra ønskelista mi som er solgt?
Det har jeg og lurt på! Skulle ha rydda litt i ønskelista..
Så langt den eneste forelen jeg kan skjønne av de laaange produktnavnene og butikknavnene :-D Har iriitert meg over dem lenge, men her altså, slipper de å bli slettet! Fnis!
Ja - ikke sant......
Men - det burde kanskje vært begrensning på hvor langt butikknavn og produktnavn kan være???
Irriterer meg litt at jeg ikke kan få slettet fra ønskelista mi. Ligger noen produkter der nå som er solgt og som jeg ikke får fjernet...
Jeg løste det ved å skrive opp alt jeg ønsket å beholde, så slettet jeg alt på ønskelista og la inn de jeg fremdeles ville ha der på nytt. Litt tungvint, men jeg har bare gjort det en gang og det blir sikkert en stund til neste gang.... :)
På de produktene hvor "fjern fra liste" er den eneste setningen som faller bort kan man holde museknappen rett ovenfor bildet under og klikke. Da forsvinner produktet fra ønskelisten. Jeg fjerner mange på denne måten.
Håper det var forståelig. :)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.