Jeg har også fått den, jeg gjorde som Rannveig, gikk direkte inn på Paypal og der var det ingen melding......
Jeg har også fått den, jeg gjorde som Rannveig, gikk direkte inn på Paypal og der var det ingen melding......
Den har jeg også fått. Alle meldinger fra Pay Pal inneholder bl.a ditt fulle navn. Det gjorde ikke denne, og dessuten fikk jeg den på jobbmailen min og den har jeg jo ikke knyttet opp til Pay-pal. VIderesendte mailen til spoof og slettet den, jeg også.
Ja, fikk svar fra Paypal og der sto blandt annet:
Ms. Andreassen, you’ll know that an email is not from PayPal when:
The email uses a generic greeting like ‘Dear user’ or ‘Hello, PayPal member.’ We always address you by your first name and last name or the business name on your PayPal account. The email requests financial and other personal information. For example, an email from PayPal never asks for the numbers of your bank account, debit or credit card, or driver’s license. We also don’t request your email addresses, your full name, your account password, or the answers to your PayPal security questions. The email includes an attachment or a software update to install on your computer. If you think you’ve received a phishing email, forward it to spoof@paypal.com. Then delete the fake email from your inbox.
Vell.... da vet jeg det :O))
Jepp fikk den i går...anet uråd, slettet den med en gang. Bra at du sendte den til PayPal, det tenkte ikke jeg på. Det skal jeg også gjøre neste gang.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.