Bare lurer på om alle pleier å legge inn egendefinerte kategorier? Jeg mener, de forhåndsdefinerte kategoriene som jeg har funnet, representerer jo produktene mine bra (hårpynt). Men det er kanskje dumt å liste opp bare disse to?
Bare lurer på om alle pleier å legge inn egendefinerte kategorier? Jeg mener, de forhåndsdefinerte kategoriene som jeg har funnet, representerer jo produktene mine bra (hårpynt). Men det er kanskje dumt å liste opp bare disse to?
Jeg legger ikke inn egendefinert. Burde kanskje gjøre det.. Orda man legger inn vil synes nederst under produktet tror jeg. Jeg er redd for at det ser litt rotete ut..? Det er vel hvis folk søker på noe, dette kan lønne seg. Jeg går bare inn på kategoriene og ser.
De egendefinerte kategoriene er til for å sortere inne i sin egen butikk :-) Se feks i min butikk, så står kategoriene mine i venstre marg, slik at man lettere kan finne akkurat det man evt leter etter hos meg. De egendefinerte kategoriene er kun i butikken, mens de andre fungerer som søkere på hele siden. Når det gjelder søk brukes hele annonsen, så om du har skrevet "blå" eller "genser" et sted i teksten vil den dukke opp i søk etter det (så vidt jeg har forstått).
Ahh.. det var oppklarende, tusen takk for svar :-D
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.