@Lillebine Men jeg er ikke særlig aktiv der. Må kanksje bli det?
@Lillebine Men jeg er ikke særlig aktiv der. Må kanksje bli det?
Hihi, ja nå har du jo heiagjengen klar her, så...kvitre i vei :)
Jeg har litt lyst, også... Registrerer dere navnet deres, eller butikknavnet deres på Twitter, eller er det valgfritt?
:)
Jeg hadde en privat twitterkonto fra før, jeg har ikke giddet å registrere noen ny. Men har vært inne på tanken på å registrere egen konto på butikknavnet.
For å registrere bruker du en mailadresse så vidt jeg husker, hva du kaller brukeren din innpå siden din bestemmer du selv. Selv så er jeg ganske ny der, men har allerede endret brukernavnet ett par ganger da jeg ikke var sikker på hvordan det hele virket, og hva som vistes som hva liksom... Tror ikke man får gjort så mye feil som ikke kan rettes opp seinere, så bare prøv. Så som dere skjønner - oppdager dere ei forvirra "kjerring" som virrer rundt innpå der og gjør mye rart, så er det bare meg som tester ut litt. Det er slik man finner ut av ting har jeg funnet ut - og det gjør jeg stort sett på godt og ondt... Men uansett - de erfaringene jeg har med Twitter den korte tiden jeg har vært der, er at det er ganske lett oppbygd.
Jeg har også privat twitter konto. Lager ikke ny for epla butikken, synes det blir litt mye a sjekke. Har fb side for butikken og en privat og skal jeg ha to twitter sider blir det litt mye. .. fra min twitter side kommer det alt fra smykker til helse tips ;)
Pluss litt tull :)
Tusen takk for svar, damer. Da har jeg registrert meg på Twitter og skrevet min første tweet. Jeg er @CirkelineDesign. Blir kjempeglad for følgere. Skal sette meg opp som følger på alle dere andre i løpet av dagen.
:)
Da har jeg også laget meg en konto på
Twitter
Skal ta runden å finne dere andre nå,blir artig.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.