Jeg har fått flere forespørsel om å brodere Rogalandsbunad. (Ikke skjorten). Er det noen her som vet hvor mye man tar for dette arbeidet da? (Fra før har jeg kun brodert gratis for familien). Veldig takknemmeelig for svar. ;o)))
Jeg har fått flere forespørsel om å brodere Rogalandsbunad. (Ikke skjorten). Er det noen her som vet hvor mye man tar for dette arbeidet da? (Fra før har jeg kun brodert gratis for familien). Veldig takknemmeelig for svar. ;o)))
Ingen som har vært borti detta? :o))
Jeg googla litt jeg for har ikke peiling på slikt , men da fant jeg dette " Vanlig pris for brodering av bunad til Rogaland,er ca 4.000, " , det var i en tråd på trådsnella. Fant også en annonse på Finn der prisen var 4000kr :)
jeg googlet "pris brodering av rogalandsbunad"
Tusen takk skal du ha. :-))
Bare hyggelig! Det må være litt av en jobb.
Jeg har Lierbunad som min mormor har brodert, den betyr utrolig mye for meg. Mange timer som ligger bak noe slikt.
Ja, det er mye arbeid, men det er så kjekt når det er ferdig og du ser resultatet :o) Eg broderte min første bunad til datterens dåp og da var jeg 27 år. Siden så har jeg fått en Hardanger vinterbunad, som jeg og har broder. Den er det ikke så mye arbeid på som på Rogaland. Lierbunaden er fin Lene :o))
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.