Det hadde vært kjempestilig med en mulighet til å kommentere varene som ble lagt ut for salg :)
Det hadde vært kjempestilig med en mulighet til å kommentere varene som ble lagt ut for salg :)
Hva mener du med det?
Ja! Det hadde vert en utrolig fin måte å få/gi tilbakemelding på.
Som feks på facebook, du publiserer noe, og så kan alle på Epla skrive en kommentar.
Selv om ideen er godt ment, så tror jeg det ville åpnet for misbruk og sjikane.
Et rammeverk for privat tilbakemelding fra kunde til selger er jeg derimot veldig for - selv om det så klart går an å sende en mail. :)
Folk som hadde kommet med sjikane hadde vel fort blitt luket ut? eller?
Det måtte jo ha vert noe regler der slik det er på forumet. Forumet er jo helt åpent for alle uansett om man er bruker eller ikke av Epla.Man må være registrert på epla for å skrive kanskje?
Tenker positivt om kommentarer jeg , fordi om det som alle andre palsser sikkert sniker seg inn noe ikke hyggelig også. Å om noen ikke er helt fornøyd så ser man jo hva man kan gjøre bedre :)
Spørs om det ville rommet litt mer detaljerte kommentarer enn bare de standard "nydelig", "kjempefin", "lekker" etc. kommentarene. Da hadde det jo nesten bare blitt kjedelig med en slik funksjon. På den annen side er jeg enig i at veien fra der er kort til at ting kan misoppfattes og at man skaper dårlig stemning. Jeg tror faktisk det også ville blitt oppfattet negativt av en aktuell kunde i noen tilfeller.
Jeg er litt redd for at det blir enda et sted jeg må inn og rydde ut spam - med mindre det bare blir mulig å kommentere hvis man er innlogget.
For min del holder det lenge med muligheten for å legge til en vare som favoritt, og å "like" den på facebook.
Jeg er enig med deg akaSol, holder lenge med muligheten til å bruke favoritt og dele på FB. Men jeg savner virkelig muligheten til å "Like" kommentarer på forumet! utrolig ofte er jeg så enig eller synes en kommentar er kjempebra, og ønsker så gjerne å vise det uten å måtte kommentere hele tiden.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.