Jeg elsker å lage lister så det har blitt noen etter vert, prøver å slette noen for å rydde opp litt. Men når jeg trykker på slett liste får jeg denne meldingen :
Slett produktliste
"Denne produktlisten er låst og kan ikke slettes."
What to do?
Jeg elsker å lage lister så det har blitt noen etter vert, prøver å slette noen for å rydde opp litt. Men når jeg trykker på slett liste får jeg denne meldingen :
Slett produktliste
"Denne produktlisten er låst og kan ikke slettes."
What to do?
Det står ikke noe om at den har blitt utvalgt som forsideliste? Da kan de nemlig ikke slettes eller redigeres.
Jeg har lurt på akkurat det samme, Lene, og har prøvd flere ganger på sletting. Ga opp til slutt! Så takk for svar.
Nei, de listene som har blitt brukt på fremmsiden er borte fra profilen min. Noen av de er det nesten ikke produkter igjenn i heller. :)
Hmm ser nå at det står "Denne listen er utvalgt til å brukes som forside, og kan ikke redigeres."
Men det går jo ikke ann når det er høst, jule og farstadgstema å nesten ikke produkter igjenn. jeg får ikke redigert de heller.
Det står det hos meg og, skulle gå inn å redigere litt, men får meldinga "Denne listen er utvalgt til å brukes som forside, og kan ikke redigeres." Og det er bare noen få produkter på listene.
Det er akkurat samme greia som når du vil legge listen din med link på fredagsfavoritter, da må du huke av for "offentlig". For å slette listen må fjerne "offentlig" og gjøre den "privat" - da får du nok slettet den, det gjør i hvertfall jeg :)
Hvor huker jeg av for "privat" når jeg ikke får gått inn å redigert lista? :)
Det går ikke ann å huke av for "privat" når listen først er låst slik at man ikke kan redigere den. Jeg har også en del lister liggende som er låst. Hadde vært fint om Epla kunne ordnet dette slik at man hadde fått slettet dem. :)
Ok, da vet jeg det :) Det var dumt altså, har lyst til å rydde litt.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.