Jeg planlegger en førjulsmesse i Spydeberg, og lurer på om du er interessert i å stille med dine produkter.
Prisen er ikke helt satt ennå, men det er mulig å bestille 1 eller 2 bord. Det vil være forskjellige priser på ett og to bord selvfølgelig, og dette går over en helg helg. Jeg jobber med å få til at prisen vil ligge på 500 kroner for ett bord hele helgen, og 750 kroner for 2 bord hele helgen. For å få til dette er jeg avhengig av at så mange som mulig bekrefter at de ønsker å delta.
Det vil bli salgsboder i storsalen på Fjelleheim i Spydeberg, og kafeteria oppe.
Kjenner du noen andre du kan anbefale å være med på dette ber jeg deg gi meg beskjed så jeg kan kontakte dem direkte. Jeg prøver å skape ett mangfold, så om noen ønsker å ha stand og har samme produkter som en annen påmeldt må de stå på venteliste. Er det noen som har med mye forskjellige, f.eks strikk, lys, smykker osv vil det selvfølgelig være plass til en annen som kun har smykker eller kun strikk osv. Det vil altså bli førstemann til mølla!
Jeg håper å høre fra deg snart, og håper du har lyst å bli med. Gi meg beskjed om hva slags produkter du stiller med evnt så jeg får en oversikt på dette.
Mvh
Marianne Vik