MÅ alle kjoler, hatter, overdeler osv osv - og smykker - dekoreres med HJERTER i alle størrelser ???? Ser du til å være en farsott, nå er jeg i alle fall lei ! Finn på noe annet vær så snill!
MÅ alle kjoler, hatter, overdeler osv osv - og smykker - dekoreres med HJERTER i alle størrelser ???? Ser du til å være en farsott, nå er jeg i alle fall lei ! Finn på noe annet vær så snill!
Beklager, men jeg elsker hjerter :) Tenker jo på dem som ikke er så "hjertegale" også derfor lager jeg litt forskjellig uten hjerter og :)
Fint at du sier i fra :)
Prøv å spørre disse selgere om de kan lage dem uten hjerter og, spesielt for kjøler siden mange av dem kan sannsynligvis kjøpe det sammen stoff og lage det igjen. Hvis det betyr at de skal ha en annen salg så tror jeg at de vil gjør det : )
Helt enig. Da jeg gikk på videregående (formgivning) for 10 år siden var det faktisk forbudt fra lærerne å ha hjerter på ting, veldig fornuftig syns jeg ;-D Hjerter hører hjemme på utedoen, hihi.
Uff da! Men det gode er at vi alle er forskjellig.
Ja for all del. Jeg er ikke hardbarka imot hjerter, men akkurat alle disse fleezekjolene med hjerter fikk jeg nok av i 2009.
Jeg samler faktisk på hjertesmykker. Men når det er sagt, er det fint lite som kommer gjennom nåløyet. På videregående der jeg jobber, har vi hatt noen diskusjoner om de hjertene. Flere av oss liker hjerter, men det kommer veldig an på hvordan motivet blir brukt. Jeg må nok si meg enig i at jeg begynner å bli ganske lei av alle hjertekjolene jeg også. (Sa hun som faktisk har en hjertepute i butikken sin...)
..La akkurat inn en hjertering selvhumrer
Gjør en custom order, så får du produkter akkurat som du selv vil ha det:O))
Jeg også lager hjertesmykker, glassmykker, men jeg har masse annet også. Da kan folk velge om de vil eller ikke vil ha hjerte. Som det sies over, godt man har forskjellig smak ;o)
Åhhh...akkurat disse hjertene som dekor på alt mulig har irritert meg lenge! Men trodde jeg nærmest var alene om det, folk strør jo om seg med hjerter i hytt og pine(i overført betydning, er det jo riktig så hyggelig :).
Det må jo snart være oppbrukt, det har nærmest blitt en klisje.
Jeg hopper elegant over alle hjertegreier...hehe!
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.